23 Mart 2009

Ahşap oyma yapmak istiyorsanız mutlaka izleyin

Aşağıda, Hacettepe Üniversitesi Meslek Yüksek Okulu Mobilya ve Dekorasyon Bölümü tarafından hazırlanan ve ahşap süslemeciliği, ağaç oymacılığı, ağaç oyma şekilleri, doğal şekil oymacılığı, kesme (dekupe) oymacılığı, oyma sanatının Türkiye'deki tarihi gelişimi, günümüz Türkiye'sinde mobilya sanatı, ağaç malzemeleri, oyma yapımı gibi birçok konuda kapsamlı bilgiler içeren bir videoyu sizlerle paylaşıyoruz:



VİDEONUN DEVAMI İÇİN BURAYI TIKLAYIN

5 yorum :

melike dedi ki...

Çok güzel. Bende bunun gibi eserler yapmak istiyorum hemde çok istiyorum. Demir hocam yardımlarınızı esirgemezsiniz umarım:))

Unknown dedi ki...

Demir Hoca'nın her zaman bize yardımcı olacağını biliyoruz :) İyi ki varsın hocam

Adsız dedi ki...

bu salak bideoyu kim hazırladı? ahşap oymakla ne alakası var bu müziğin? reinada tepiniyor muyuz, yoksa sanat mı icra ediyoruz?

Adsız dedi ki...

Bir tanıtım-eğitim videosu hazırlamak iyi bir fikir olmuş ama bunu kim hazırladıysa dönüp bir daha izlesin yaptığı işi. Ben ahşap oyma sanatını kendi kendine öğrenmeye çalışan bir insanım. Kurs şansım yok. İnternet en önemli kaynağım. Lütfen yabancı eğitim videolarını izleyin de en azından onlara benzer birşey yapın. Bu ne ya!

Adsız dedi ki...

tamamda kardeşim emek var ama fon müziğinden tut her şey çok itici

Yorum Gönder

Sitede Ara:

Özel Arama

İletişim

Her türlü öneri, istek, şikayet veya diğer konuları iletişim sayfamıza: http://ahsapiletisim.blogspot.com ' a yazınız. Yazılarınız bizim için önemlidir.

Ahşap Oymacılığı Arşivi

İzleyiciler

  © Ahşap Oymacılığı Ali Uğur ŞİMŞEK Reklam ve E-satış önerileriniz için tıklayınız 2009-2013

YUKARI